Strona Rotax

ROTAX 912 F

Silnik 912 F

4-cylindrowy 4-suwowy, typu boxer, głowice chłodzone cieczą, cylindry chłodzone powietrzem, system smarowania z suchą miską olejową i oddzielnym zbiornikiem oleju, hydrauliczna regulacja luzu zaworowego, 2 gaźniki stałego podciśnienia, podwójny elektroniczny układ zapłonowy, rozrusznik elektryczny, zintegrowany reduktor obrotów śmigła.

certified acc. to FAR-33

Do pobrania

  1. Karta produktu
  2. Rysunki
  3. Certyfikat
  4. Walidacja certyfikatu

Konfiguracja standardowa

wersja F 2
(dla śmigieł o stałym skoku)

  1. zintegrowany reduktor obrotów śmigła i=2,27 (opcjonalnie możliwe przełożenie i=2,43)
  2. rozrusznik elektryczny standard z przekaźnikiem rozrusznika
  3. podwójny elektroniczny układ zapłonowy
  4. pokrywa zapłonu
  5. układ antyzakłóceniowy fal radiowych R.F.I.
  6. regulator/prostownik napięcia
  7. 2 gaźniki
  8. pompa paliwa mechaniczna
  9. zbiornik rozprężny cieczy chłodzącej
  10. króćce układu wydechowego w głowicy
  11. filtr oleju, zbiornik oleju
  12. pompa cieczy chłodzącej wraz z przewodami do głowic
  13. 2 czujniki temperatury głowic cylindrów
  14. 1 czujnik temperatury oleju
  15. 1 czujnik ciśnienia oleju (czujnik prądowy firmy Honeywell)

wersja F 3
(dla śmigieł stałoobrotowych, sterowanych hydraulicznie)

Konfiguracja jak dla wersji 2 dodatkowo wyposażony w:

  1. dadaptor do hydraulicznego regulatora obrotów dla śmigła stałoobrotowego wraz z pokrywą uszczelniającą kołnierz adaptora

Do pobrania - instrukcje techniczne

Poniżej możesz pobrać aktualne wydania Instrukcji Technicznych. Pozostała dokumentacja, patrz zakładka DOKUMENTACJA.

  1. Instrukcja zabudowy
  2. Instrukcja użytkowania
  3. Instrukcja Obsługi Technicznej (Liniowa)
  4. Rysunki – elektroniczna wersja modelu DMU jest dostępna na płycie CD. Zadzwoń w celu ustalenia szczegółów.
ROTAX 912 F