Strona Rotax

ROTAX 912 iSc Sport

Silnik 912 iSc Sport

4-cylindrowy 4-suwowy, typu boxer, głowice chłodzone cieczą, cylindry chłodzone powietrzem, system smarowania z suchą miską olejową i oddzielnym zbiornikiem oleju, hydrauliczna regulacja luzu zaworowego, system elektronicznego wtrysku paliwa ze zdublowanymi wtryskiwaczami, system zarządzania silnikiem, zintegrowany reduktor obrotów śmigła.

certyfikat CS-E

Do pobrania

  1. Karta produktu
  2. Broszura
  3. Certyfikat
  4. Walidacja certyfikatu

Konfiguracja standardowa

wersja iS 2
(dla śmigieł o stałym skoku)

  1. zintegrowany reduktor obrotów śmigła i = 2,43
  2. sprzęgło przeciążeniowe<
  3. system zarządzania silnikiem
  4. system elektronicznego wtrysku paliwa
  5. rozrusznik elektryczny z przekaźnikiem rozrusznika
  6. filtr oleju, zbiornik oleju bez przewodów olejowych
  7. regulator/prostownik napięcia
  8. 2 pompy paliwa wysokiego ciśnienia
  9. rama silnika
  10. airbox

wersja iS 3
(dla śmigieł stałoobrotowych, sterowanych hydraulicznie)

Konfiguracja jak dla wersji 2 dodatkowo wyposażony w:

  1. adaptor do hydraulicznego regulatora obrotów dla śmigła stałoobrotowego wraz z pokrywą uszczelniającą kołnierz adaptora

Do pobrania - instrukcje techniczne

Poniżej możesz pobrać aktualne wydania Instrukcji Technicznych. Pozostała dokumentacja, patrz zakładka DOKUMENTACJA.

  1. Instrukcja zabudowy
  2. Instrukcja użytkowania
  3. Instrukcja Obsługi Technicznej (Liniowa)
ROTAX 912 iSc Sport