Strona Rotax

ROTAX 912 S

Silnik 912 S

4-cylindrowy 4-suwowy, typu boxer, głowice chłodzone cieczą, cylindry chłodzone powietrzem, system smarowania z suchą miską olejową i oddzielnym zbiornikiem oleju, hydrauliczna regulacja luzu zaworowego, 2 gaźniki stałego podciśnienia, podwójny elektroniczny układ zapłonowy, rozrusznik elektryczny, zintegrowany reduktor obrotów śmigła.

certyfikat FAR-33

Do pobrania

  1. Karta produktu
  2. Rysunki
  3. Certyfikat
  4. Walidacja certyfikatu

Konfiguracja standardowa

wersja S 2
(dla śmigieł o stałym skoku)

  1. zintegrowany reduktor obrotów śmigła i = 2,43
  2. sprzęgło przeciążeniowe
  3. rozrusznik elektryczny standard z przekaźnikiem rozrusznika
  4. podwójny elektroniczny układ zapłonowy
  5. pokrywa zapłonu
  6. układ antyzakłóceniowy fal radiowych R.F.I.
  7. regulator/prostownik napięcia
  8. 2 gaźniki
  9. pompa paliwa mechaniczna
  10. zbiornik rozprężny cieczy chłodzącej
  11. króćce układu wydechowego w głowicy
  12. filtr oleju, zbiornik oleju
  13. pompa cieczy chłodzącej wraz z przewodami do głowic
  14. 2 czujniki temperatury głowic cylindrów
  15. 1 czujnik temperatury oleju
  16. 1 czujnik ciśnienia oleju (czujnik prądowy firmy Honeywell)

wersja S 3
(dla śmigieł stałoobrotowych, sterowanych hydraulicznie)

Konfiguracja jak dla wersji 2 dodatkowo wyposażony w:

  1. adaptor do hydraulicznego regulatora obrotów dla śmigła stałoobrotowego wraz z pokrywą uszczelniającą kołnierz adaptora

Do pobrania - instrukcje techniczne

Poniżej możesz pobrać aktualne wydania Instrukcji Technicznych. Pozostała dokumentacja, patrz zakładka DOKUMENTACJA.

  1. Instrukcja zabudowy
  2. Instrukcja użytkowania
  3. Instrukcja Obsługi Technicznej (Liniowa)
  4. Rysunki – elektroniczna wersja modelu DMU jest dostępna na płycie CD. Zadzwoń w celu ustalenia szczegółów.
ROTAX 912 S