ROTAX 914 UL/F
115 hp

4-cylindrowy 4-suwowy, typu boxer, głowice chłodzone cieczą, cylindry chłodzone powietrzem, turbodoładowany z elektronicznie sterowanym zaworem upustowym, system smarowania z suchą miską olejową i oddzielnym zbiornikiem oleju, hydrauliczna regulacja luzu zaworowego, 2 gaźniki membranowe, podwójny elektroniczny układ zapłonowy, rozrusznik elektryczny, zintegrowany reduktor obrotów śmigła i=2,43, kratownica łoża silnika, układ dolotowy powietrza, układ wydechowy.

niecertyfikowany
Zgodny z wymaganiami ASTM 2339-04 LSA.

Wersja UL 2

(dla śmigieł o stałym skoku)
  • zintegrowany reduktor obrotów śmigła i = 2,43
  • rozrusznik elektryczny HD (o podwyższonej mocy) z przekaźnikiem rozrusznika
  • podwójny elektroniczny układ zapłonowy
  • pokrywa zapłonu
  • układ antyzakłóceniowy fal radiowych R.F.I.
  • regulator/prostownik napięcia
  • 2 gaźniki BING wraz z teflonowymi przewodami paliwowymi
  • 2 elektryczne pompy paliwa, zewnętrznej
  • komora doładowania – airbox
  • turbosprężarka z zaworem upustowym sterowanym elektronicznie
  • układ wydechowy ze stali nierdzewnej
  • kratownica łoża silnika bez amortyzatorów gumowych
  • zbiornik rozprężny cieczy chłodzącej
  • filtr oleju, zbiornik oleju
  • pompa cieczy chłodzącej wraz z przewodami do głowic
  • podłączenia do pompy oleju metryczne
  • 2 czujniki temperatury głowic cylindrów
  • 1 czujnik temperatury oleju
  • 1 czujnik ciśnienia oleju (czujnik prądowy firmy Honeywell)

Wersja UL 3

(dla śmigieł stałoobrotowych, sterowanych hydraulicznie)
Konfiguracja jak dla wersji 2 dodatkowo wyposażony w:
  • adaptor do hydraulicznego regulatora obrotów dla śmigła stałoobrotowego wraz z pokrywą uszczelniającą kołnierz adaptora
  • sprzęgło przeciążeniowe

Do pobrania:

Rysunki – elektroniczna wersja modelu DMU jest dostępna na płycie CD. Zadzwoń w celu ustalenia szczegółów. 
Pozostała dokumentacja, patrz zakładka DOKUMENTACJA.

Faston Sp. z o.o. sp.k
ul. Kuźnicza 4
21-045 Świdnik
Polska
Tel.: +48 81 7512882

www. flyrotax.com